martes, 25 de octubre de 2011

...cantants, compositors...músics!!...

Ja que havia d'escollir un tema per al meu blogg (sempre amb dues g), vaig decidir utilitzar aquest espai per treballar cantants, compositors, gent relacionada amb el món de la música però que no fossin compositors de música clàssica. El motiu? Tinc la sensació, com a professional i com a alumna que sempre es dona voltes al mateix i que no ens atrevim a innovar així que vaig pensar...perquè no crear material sobre la música més contemporània, més a l'abast dels nens i nenes, més propera a ells i, en definitiva, més engrescadora?
La motivació a l'hora d'ensenyar, tant com a mestres o com alumnes, és fonamental!
Perquè ens posem les mans al cap quan parlem de fer un projecte sobre "Hanna Montana" però fer-ne un sobre Bach o Mozart ens sembla el més normal?
Soc del parer que els alumnes, avui més que mai, tenen molt a dir i els projectes son una gran eina per treballar qualsevol tipus de contingut. En aquest cas, Hanna Montana seria el pretext per engrescar-nos, però podem aprofundir tant com vulguem i introduir tots els continguts que ens sembli oportú.
Sé que soc una mica radical amb la meva forma de pensar, o que altres pensaran que tinc massa temps per "avorrir-me" i el que vull és buscar-me feina...jo només penso que cal aprofitar les eines i la motivació per treballar amb els nostres alumnes. Un alumne motivat sempre treballarà amb més ganes que un que no ho està.
De moment, us deixo la meva opinió, si en  teniu una igual o diferent, sempre podem parlar-ne!
Per acabar només dir...soc mestra, i m'agrada ser-ho!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario